min mobil..

MIn mobil mår inte så bra just nu.. jag har en rosa T700 som jag haft nu i två och ett halvt år, och jag ÄLSKAR den och det är den bästa jag har haft, men nu har den börjat gå sönder, min nedåtknapp funkar inte, flera knappar har ramlat av, jag tycker att det är extramt tråkigt då jag hällst inte vill byta telefån.. den har ju vart med om välidigt mycket, för ett år sen så tappade jag den i en sjö när jag ahde shorts på mig och vi åkte kanot, den föll sen ur fickan. Men hittade den sen på botten tio minuter senare. men den höll! Inget som tydde på att den funkade dåligt. Och nu i helgen föll den ujr min ficka igen och låg ute en hel natt! Och den funkar lika bra! Fast nu har ju knapparna börjat trilla bort..
som ni ser.. :(

Kommentarer
Postat av: Beatrice Kemter

du har bara haft den i 1 ½ år :D puss på dig, klart du är duktig <3

2011-04-05 @ 21:48:26
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0