hoppning!

Idag på ridlektionen ska jag hoppa! Det var månader sen jag gjorde det och jag ska få hoppa finess så ser värkligen fram emot det! Det kommer komma massa fina bilder för jag vet att det är flera från stallet som ska fota! Jag länktar värkligen!!
I skolan har jag gjort svenska hela dagen utom när vi hade engelska, jag gjorde mitt bästa men fick ändå 7/13 rätt.. Vad är det fär fel på mig? På svenskan skrev jag och Bea debatt både för och emot skoluniform. Det var lite roligt för man kände sig fett skitsofren när man bytte sida för att vara den andra, lite roligt faktiskt.
Hade sånglektion med vår musiklärare Astrid också. Hon är grym på att sjunga och vi körde the Rose och Hurt. Båda var lite svåra. Men om jag övar kan jag nog klara hurt väldigt bra! Ni vet den med Christina Aguelera.
hoppa fandango :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0