hemstuhedaze

Tjennaah! Har suttit och pluggat engelska nu ett tag. Det funkar bra. Tycker att jag har lärt mig ganska mycket och det är jag stolt över. har hemstudiedag idag så det är bara att plugga på nu håller jag på att göra mig iordning och ska städa mitt rum en liten snabbis samt sen packa till kvällen. Det blir en himla massa saker att ta med. För på lördag ska jag fotas av snälla Cassi! Det kommer bli super roligt tror jag eller hoppas jag iallafall. Sen ska jag nu ikväll till Amanda som fyller 16 grattis tjejen! Där kommer det vara mys middag och säkert en massa annat skoj. Sover där iallafall. Sen blire upp tidigt imorgon! Kommer väl hem på eftermiddagen någon gång så då hörs vi men tänkte nu göra lite tidsinställda inlägg så ni inte sitter här helt uttråkade!! Hahahahaha sen har jag ju min kära mobil att blogga ifrån med!
bild från den snaste fotningen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0