DIF ♥

Vet ni en sak, Bea har fått mig att bli så djurgårdig! Hahaha är värsta difaren nu!! Tack kära bästa vän! Idag ahr jag avrt riktigt trött, precis som igår.. haha det berodde ju antagligen på att jag avr utmattad från helgen! Jag är iallafall väldigt nöjd med den och tycker att det har vart kul!
I skolan satt jag och Bea och gjorde idrotten som vi ska ha på torsdag med niorna. Det blir samarbetsövningar, så dom kommer få öva mycket psykiskt och inte fysiiskt. Men det kommer nog bli super bra, det svåraste är ju att förklara allt, men jag är ju van eftersom jag är ridlärare!
Efter skolan var jag och Bea och Bella i stan och kollade balklänningar, den är ju nu om två veckor, hittade faktiskt en som var as fin! Men vi får se om det blev den, hittade iallafall en klänning jag ska ha till skolavslutningen SUPER fin! Jag är så glad över den! När vi var och kollat på klänningar ett tag så åt vi lite och då såg jag en snubbe som liknade en som jag snackat med med ett tag men inte träffat så smsade men han hann gå för min telefån ville itne sättas på. Men det var tydligen han, asså gud vad knäppt egentligen! Vi var oxå till Vasaparken där DIF höll på att ladda inför derbyt och det var så kul och härligt att se suportrarna där asså! Härligt härligt djurgårn, vi ska vinna matchen nu!!! GO GO GO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0