dag 7- min bästa vän

Jag har en bästa vän, hon heter Beatrice Kemter, och ni vet nog väldigt mycket om henne! Eftersom hennes namn förekommer i nästan varje inlägg. Hon är den bästa vän jag har haft och kommer att ha, för vi kommer alltid att hålla ihop i vått och tort, så är det bara! Vi ställer upp för varann i alla lägen och kan prata om allt! Jag är så glad att jag har henne!
Hon bor med sin familj tre busshållplatser från mig. Hon ahr en mamma och en pappa och en bror och en katt. Men hennes bror bor inte här utan i Grums. Hon rider på Vendelö men ska snart sluta. Hon har en blogg precis som jag! Kolla in den den är jätte bra!
Jag ungås med henne så ofta jag kan men skulle gärna vilja mer! :D
älskar dig beste vään <3
fina du <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice Kemter

älskar dig gumman! <3

2011-04-06 @ 20:45:37
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0