bus!

Hej hej folket just nu sitter jag i skolan och plugagr svenska men jag håller på att sommna så i smyg går jag in på blogg.se och skriver inlägget i word och senklistrar jag in det i bloggen, haha busgit av mig, men vad ska man göra när man inte orkar analysera selma legerlöfs tacktal hon höll när hon tog emot nobellpriset!

 

Idrotten gick så himla bra, det är sjukt så bra jag och Bea höll lektionen, vi hade sammarbetsövningarna. Dom fick göra en rad med olika övningar och avslutade med avslappning. Det var många som kom och tyckte att det var bra!

 

Sen när jag kommer hem närmaremot halvfyra ska jag ta och laga något att äta sova lite kanske och sen blir det stallet och ridning som gäller. Jag var ju så  dum och putsade mina stövlar i går så nu vill jag inte använda dom idag för dom ska vara skinande rena på tävlingen på lördag. Det kommer nog gå ganska bra, hoppas jag kan få Finess i form bara, men det borde inte vara några problem.  Tyvärr så blir det ingen bild nu för dettarså lång tid! Vihörs!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0