Utelåst

Idag har skolan vart ganska bra! Jag har pluggat på ordentligt, och ska fortsätta lite till! Duktiga Tildah. Jag red Kemir idag! Haha vi skulle rida terräng banan jag och emma red tsm och vi red fel:( haha för det vart tok mörkt! Jätte läskigt!! Blä? Sen råkade jag trampa i ett dike så Sen skulle jag åka hem, mina päron var och kollade på konsert på min lille syster! Och så åkte med Carro hem:) frös om min fot och Länkta efter ett bad, sen kom jag på att jag inte har någon nyckel, mina päron kommer hem klockan nio klockan var då sju... Så knallade hem till bea:) satt hemma hos henne tills dom hämta mig:) tur att man alltid har så bra vänner som ställer upp! I <3 u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0