turkburk...

Ah det finns både dåliga och bra turkar eller jag kanske ska säga invandrare, dom bra är som yasamin underbar söt och glad och dom dåliga är dom som tror att dom kan komma och göra vad som hällst mot vem som hällst..

Jag ocb Bea råkade ut för ett sådant exempel idag..


Vi åkte först till ANT och dom kollade på piercingen, vi var väldigt flummiga hela resan dit.. haha men den såg fin ut!! Vi ska komma tillbaka om två veckor och kolla till igen, jag är så stolt över oss.

Sen när vi skulle hem gick vi förbi pressbyron och de hade dom bakat bullar, och vi köpte varsinn, och självklart tappar jag min bulle det första jag gör!!!! hahahahah herregud avd vi garvade!! hahaha alla kollade på oss och garvade med och jag bara fortasatte att garva! hahaha sen åkte vi runt o gjorde inte så mycket, BEa hade vart och köpt grejer elr mat till vårt skåp. Så vi slapp det! Haha vi gick in på donken och köpte cola och bea köpte pomfritt! I ♥ POMMES! Det är seriöst det bästa som finns nästan!!

Vi åkte sen vidare till bibblioteket med en mellanhopp hemma hämtade en bok. På bussen träffade jag min "dotter" Katriiin :D haha lika söt somvanligt, så vi åkte emd henne till handen terminalen där vi träffade först Hilda och Jempa!! HAha så kul att träffa gammalt folk, sen bejedde jag och BEa oss till bibblan och pluggade, fick mer gjort än förra gången iaf!! :D:D



Har kommit hem nu och sitter och skriver på min kära blogg! :D Ska snart äta nog och sen chilla liiiite!

Imorgon är det skola.. Men ska ge allt nuuU!!!  
GAMMAL BIILD!! AHAH jag klädde ut mig till killee! xD ahah oh vad länge sen det var!!

Kommentarer
Postat av: luffi

själv fixar jag med bloggen!! sedan är det störta ner i sängen!! har sovit 3 timmar så är rätt död!! hehe

2010-10-11 @ 22:59:48
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Anonym

haha jag har fotat bilden :D

2010-10-14 @ 20:59:20
URL: http://majaloveflox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0