skolaa

idag vaknade jag itne när jag skulle utan en timme försent, känner mig misslyckad och sämst.. skulle åkt tidigagare med min kära bästa vän men som den svikare jag är så stänger jag av misstag av min veckarklocka.. OOOH!! vbaknar med ett helvete när jag ser klockan och ligger i tio minuter till! hinner inte äta frukost häller..

MEn i skolan så träffar jag min underbara vän. Och blir på bättre humör.
Skolan går bra. Men är så sjukt sämst på matte.
sen har jag PH och allt är bra, Sen är det den där musik o drama gruppen. JAg trodde att man skulle kunna få bättre betyg om man var med där, men nehepp.. Men aja kul ändå!:D haha gillar teater det är kul!

Sen åkte jag ehm åt och somande.. åt middag och sen grät jag lite och sen spelade jag gittar och sen datan. Gjorde en header men själklart tyrycker jag ner fel knapp och stänger ner hela skiten..

JAAH!

Misslyckad dag.se? Aaah precis.. Ska gå och lägga mig tidigt så att det kan bi nästa dag! :D


Kommentarer
Postat av: beah

Du är inte alls misslyckad! Att man försover sig är vanligt bland ungdomar, hihi! Varför grät du för? :( <3

2010-10-14 @ 16:31:22
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0