ridlärare I am!

Heej heeej!

Rengingt värre idag osså jao!

Jag gick upp och åt lite frulle! Flingor o yoghurt faktiskt, sen fixade jag mig lite o så, och sen åkte jag till stallet. Britta stog inne så började fixa lite med henne torka henne för hon var VÄLDIGT blöt.. Men vart hyfsat torr. Ridningen gick bra. Volten var blöt så det var svårt att liksom göra något, men bättre än ingeting! Haha det kunde ju varit värre! se efter ridningen provade Amanda lite täcken så kollade på. haha jag var flummis! Hihihi efter det så gick vi upp till huset där uppe och åt lite lunch min mat ville aldrig bli varm.. Men tillslut tillslut gick det! (YAAAY)

snacka llite med folket och sen skulle jag ha grupp, dom fick träna på att trava och rida lätt och det blir bara bättre och bättre! Jag är en sån duktig ridlärare! Jag delade in dom i två grupper så det ena fick stå och kolla medans det andra trava och sen bytte dom. Så vart det inte så fult på volten. sen gick jag och Yasamin och hjälpte till på gården vi gjorde allt möjligt och sen gick vi och tog hand om kaninerna. Jag har en favvorit kanin!!! HIHIHIH den eh åå gullig den heter Stampe och den bet mig två gånger!!! wiieiee! hihi och när jag kommer ställer den sig upp. Så sööööt!

När vi inte orkade något mer gick vi upp till huset och snackade jag och Yasamin. sen där uppe hörde vi något dom l't som om något föll i marken! HJÄÄLP!! Vi sprang ut och Yasamin glömde sin telefån så fick fick gå tillbaka och sen sprang vi ut igen sen gick vi ner till lollo och hjälpte henne!

JUSTE!
Jag fick se in i det nya huset på skutan! så här ser det ut!




Kommentarer
Postat av: beah

Fett najs jU!!!! :D <3

2010-10-25 @ 19:27:59
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0