Maskeradhoppning!

Hej folket, vaknade då klockan sex idag, eller då var jag tvungen att stiga upp. Jag hade haft svprt och sova och sov inte mycket.. Men kom upp och var ganska pigg. Sen fixade jag frukost till fanny och ungefär kvart över sex gick jag och väckte fanny, ungefär halv åtta satt vi och åt. Vid kvart i åtta rullade bilen ut från våran infart och vi var på väg för att hämta Bea, allt var klart jag voh Fanny kunde allt och allt var bra! När vi kom dit så började vi gå banan och fixa Goliat. Och allt annat. Det vart mycket att göra och mycket knas. Men det löste sig. Pappa skulle komma med skivan men jag visste ite att han vart där och lämnat den så att den var typ borta.. Men Bea snackade emd pappa och årdnade det! Haha så vi fick våran musik! Haha vi startade sist, men är jääätte nöjd! Och sååp stolt över FannY! Hon var så duktig! Helt perfeckt! Vi fick pris för bästa pjäs, precis som förrut! Men det är ju faktiskt väldigt bra! :)
VI VAR.........

´
Fanny var bamse
Jag var LIlleskutt och den som ägde Åsnan innan ( en gubbe)



Kommentarer
Postat av: Ämah

Hahaha där är den där fula åsnan xD <333

2010-10-02 @ 22:05:01
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0