Haninge c

Nu sitter jag på bussen på väg till haninge c! Ska hjälpa lillesyster att handla skor. Tänk så snäll jag kan vara! Haha de trodd ni väl inte? Haha jo Såklart ni trodde! Haha igår köpte jag två par skor (bilder kommer) och sen två nagelack. Vi var ju i port 73 och det var väl fint haha bea o jag såg till alla! Haha magnus kalsson där men kollade inte, haha sen såg vi när Tungelsta dansstudio eller ngt vad det hette dansade, dom var väl Okej vissa mer bra än andra;) ikväll ska jag ta det lungt. Har precis städat mitt rum och så:) det vart så fint! Ska bara damsuga oxå, sen är det klart! Men nu får ni ha det så bra puss och kram!:-D

Kommentarer
Postat av: beah

Haha, jordbro united :D <3

2010-10-23 @ 18:07:45
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0