gokväll!

Jah, nu är jag hemma! Vi gick och åt på tackobar, och sedan provade Malin alla skor jag tog fram! haha det är kul att ha med mig när man shoppar! haha Hon köpte ett par jätte snygga mocka skor och ett par typ UGGS Sen köpte vi goodiis!!! hahaha PÅ väg hem träffade jag Kia så for med henne och åt på donken, Själv tog jag abra en glass. Hade ju ätit. Malin åkte hem. Nu sitter jag här o lyssnar på Just the way you are med Bruno Mars, och käkar godis! haha nu ska jag fota mina skor! vänta!

......


SÅ! Ska bara ladda över dom på datan ;)..... nästan klart! :D SÅ! :D


mina ena skor

Andra skor :)

YEAA!! :D hare gött!

Kommentarer
Postat av: Ämah

Diss på uggsen -.- dom andra var jättefina! :) <3

2010-10-23 @ 21:07:43
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0