drygt!

Jag förstår inte,, och utan att nömna några namn så ska jag bara skriva av mig lite!!!

I min skola finns det en lärare, jag gillar honom värkligen INTE!! han irriterar mig på alla sätt och vis, och värkar ha massa emot mig och inte minst BEA!

ex1.
Jag sitter på min komunikations pass och lyssnar, min kompis som sitter vid samma bort mitt emot mig, håller på med sin telefon och då tar lasse telefonen, då säger jag men han kanske koncentrear sig bättre med ngt i handen. Jag lät inte sur, arg eller något annat utan bara helt, ja vanlig. Och då kollar han på mig och säger " Det behöver ju itne du lägga dig i Matilda" Då säger jag " Det gör jag inte, jag sitter ju vid samma bord! "

ex2.
 Jag och Nea var hos några i fem minuter länge i Falun, och då får vi straff att gå och lägga oss tidigare nästa kväll..

ex3.
Han säger till Bea att hon har blivit "dålig" i skolan!?

ex3.
Han går fram tille n av mina bästa kompisar när jag står brevid och säger att han är besviken på henne, och då säger jag något( mins inte vad ) Men jag får svaret " Lägg dig inte i Matilda!" OHHHH!!!!

Asså jag lägger mig ju inte i?! Jag ifrågasätter bara bgt jag undrar över?! Men den där fucking läraren kan ju inte svara på mig han blir ju så jävla ÄGD!!! Ursäkta mitt språk.. Men vet itne hur jags ka uttrycka mig..




BLÄÄÄÄ!!

Kommentarer
Postat av: beah

UUUUUUUUUUUUUUUUSCH! :@

2010-10-12 @ 20:46:01
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi ska inte nämna några namn XD

"och så tar Lasse mobilen"

2010-10-13 @ 18:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0