Dagen

IDag åkte jag till stallet, skulle typ ha ridit britta, men det skulle komma en och kolla på henne, så det vart itne av, det var skiiit kallt där så gick och gjorde min mat och sen ströade vi lite till ponnierna!! Sen satt vi o flumma lite jago yasamin. Vid halv två tog vi in alla hästar som skulle gå med på min lektion, idag skulle vi rida ut och vi var full grupp!
Vi red handikappslingan, det gick fort och bra, alla var duktiga som vanligt och så hiimla söööta! haha jag hoppas att dom tycker jag är en bra ridläarare, efter min grupp var jag kall o trött, så drog hem. Tog ett bad och somnade som vanligt i badkaret och sen åt jag middag, och kollade lite på tv, men det var bara en massa skit på tvn.. Så gick upp te min käre dataa!

Imorgon har jag studiedag så ska sooovaaaa! Sen ska jag tillbaka till piercingstudion som ser väldigt bra ut fortfarande! älskar den!! haha vill köpa en egen piercing, vill ha en trollslända men hittar ingen.. men ska nog fixas! haha sen ska bea och jag till o plugga! duuktiga chicks!! :D



haha hoppas det blir mer plugg denna gång! ;D

Kommentarer
Postat av: luffi

jo tack det är bra! händer idag(måndag) då? kram

2010-10-10 @ 23:55:17
URL: http://www.luffi.se
Postat av: beah

Klart det blir mer plugg gumman! Det måste det bli :) Älskar dig <3

2010-10-11 @ 09:33:47
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0