Bea och Tildah = Bara bus!

Hihi bloggade ignet igår för att jag inte hade tid, emn måste berätta ändå! :D

HAha Beas päron är ju inte hemma och skulle sova hos henne. Haha men Tomas hennes typ "inneboende" fasst ahn bor i deras stuga var hemma. OCh Bea visste inte om ajg fick sova där så vid halvtion smugglade hon in mig i huset och vi hade jätte kul! haha hon höll på att bli upptäckt!! hahaha så himla kul!! Haha, eller nte att hon höll på att bli uåpptäckt utan att hon smugglade in mig! Hahah sen kollade vi på kungarna av tylösand, och sen fixade vi Bea till en kille och kollade på MTV, på morgonen vaknade kag av en stor kram! HIHIHI så myys! Sen när jag kom ner har bästa ungen fixat värta fina frukosten te miiig!! WEEEI! :DHihi finaste bästa vännen man har asså! Haha sen Så åt vi och fixade frukost och allt möjligt! :)

Vi ahde idrott idag och jag måste säga dagens sanning! Haha jag SUGER på bollsporter!! haha och jag lovar jag gör det värkligen! Även om jag försökte så liksom misslyckades jag?! haha helt hopplöst!! haha Så kände mig ganska kass.. MEn men jag gjorde mitt bästa! Sen när jag kom hem så lagade jag lite mellis, köttfärsås med Spagetth! YUMMI! Och sen så cyklade jag till stallet! Där kom jag för tidigt för det var tydligen ingen fortsättning på dressyr kursen:( fett ledsen.. Men ajah, skulle ändå rida sen! Haha satt istället och pratade emd Mickan och Malin! haha alltid lika trevligt!

Sen fick ajg rida Zephyr. Haha måste säga att ahn var gansla mysig! Red barbacka, och fick han i form i skritt och i trav, vi galopperade inget så vet inte om jag skulle fått det. Haha Men det gick bra, vi hade hörplaceringar och fick trava över bommar och ltie så. Kul! vi drog över på tiden en hel del,, Haha men pappa kom och mötte mig på cykeln, så det var lungt, men ändå var det läskgigt att cykla i mörkret!! TUR att jag har lampa! HAHA JUSTE!! ahha vi ska få änder till skutan! haha som ska vara i våran aldeles egna nybygda plaskdam! haha helt sjukt! haha men SJUKT KUL! haha

Sover hos BEa hela helgen! :D:D haha niiice jueee! haha ha så bra folkeet! :D




saknar den varma sommaren :( Midsommras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0