Am onsdag morning

Hej hej! Eller ska jag inte säga Godmorgon? Haha Btw, nu sitter jag på bussen till skolan, jag har fixat mig och så åt jag en ordentlig frukost! Det är bra när man ska vara en hel dag i skolan! Igår gjorde jag klart ett stegtest hemma, så ska redovisa det idag! Haha känner mig så duktig. Igår ja vad hände då? Jag var i skolan och pluggade matte på förmiddagen och sen pluggade jag kurs på eftermiddagen, när jag kom hem sen så skulle jag o min familj åka och fixa ridsaker till mig jag ville ju ha ett par vita ridbyxor och sen så behövde jag ett par ridstövlar mina ridskor är en sorlig histora... Så nu kommer jag se check ut! Haha dom är jätte fina med snöre!:-D ha det så bra nu folket är nästan framme vid skolan nu!:-D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0