varför måste vissa vara så sjukt falska?

Jag täänker inte ta upp varför jag valde den rubriekn det gör jag när jag orkar ta de.. Just nu känner ajag nte för de eftersom jag är på väldigt bra humör! Det gick väldigt bra med Joker idag! han var så duktig men jag fick kämpa Idag var det oxå riktigt varmt! Både han och jag vart svettiga! Just nu sitter jag och kollar ut genom fönstret det ser ut som sommar! Oh om några cekosr är dte sommarlov då kommer det bli så skönt! Ligger juh i fas med mina mål oxå! Dt känns riktigt bra det med! Idag redovisade jag engelskan och är därmed klar med mitt erminsmål! Haha duktig Tildah! (A) haha men nu får ni ha det sååå braa! :D<333

Gammal bild på Joker Han har på sig en nosludd jag hade gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0