varför går inga tävlingar bra?

Det gick inte alls bra idah.. Jag red fram och redan då kände man att han inte var på hugget idag.. Han saktadfe av hela tiden i galoppen och jag fick driva som sjutton! Sen när vi skulle in på bnan börjafde det naturligtvis regna. Hela början av programet gick bra och jag fich till det bra! Lite slö var han allt.. Men sen skulle vi börja gallopera. Och först fattade han galopp precis där han skulle men sen när vi skulle in på volt så saktade han av fasst att jag drev som sjutton.. Och sen skulle jag fatta igen och då saktade han av igen lite senare. Sen när vi skulle rida snett igenom så vart det emr fart på honom! Sen var det ny galopp. Och då fattade han inte föräns halva varvet.. jag skojar inte överdrev skänkeln och allt men det gick juh inte.. Jag ville ha spö! men ska öva mer nu inför KM. Jag har juh somsagt två gånger på mig!  OCh på KM ska jag göra det bra! Han ska gå fint! Och ahn ska göra det bra! Yes Det var iaf as kallt där! Ingen av skutan ponnierna kio plaserade utan det gjorde alla privathästar! Men ni får ha det så bra! Ska till gruppen imrgon, emn ska sova et tag. Först sen ska tove och emma hjälpa mig (A) Hoppas att Bea kommer hem snart.. Vart hon nu är!
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0