Tildah goes rodeoryttare!

Jah idag skulle jag juh då hoppa Neff! Haha det gick helt OK att hoppa vi fick hoppa bana och lite hinder och så! ;) Sen på slutet skulle vi sitta baklänges asså när vi skrittade av och så började Neff att kicka (bocka) Det var lite små bockar i början och jag kunde juh inget göra eftersom ag inte hade stigbyglar och satt bakofram så kunde inte få upp hans huvud! Och han förstsatte! Jag sa åt någon att ta min h'st eftersom jag inget kunde göra. Men jag satt kvar. Vet inte hur länge men det ganska länge! Haha Sen började han typ hoppa rakt upp och sparka ut med benen då halkade jag på hans rumpa och så började han kicka RIKTIGT högt!! Och sen började han typ trava mot hindret och jag gjorde en kullerbytta av.. haha jah alla garvade men men haha! Hoppas bara jag inte vaknar umorgon med rejält ont i ryggen! Haha Men jag har inte fått bilder än och hinner typ inte nu.. MEn ska lägga ut så mkt som möjligt!
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0