Sitter hos bästa vän!

Ja jag fick n¨got att jag idag iallfall! Happyface! Haha nej men nästan direkt efter jag skrivit förra inlägget så smsar Bea mig och frågar om jag vill cykla med henne. Haha knas. Men det gjorde jag! Haha fixade mig iordning lite snabbt och sen cyklade jag iväg. Vi han cykla till dreviken och sen hem igen.. Malin hade inga nycklar och då fick vi åka och ge de till henne.. Suck på henne! Btw. Sen fortsatte vi bort mot V malm och sen hem till Bea, där vartjag bjuden på tårta! MUMMS! Haha det var riktigt gått! Haha Sen fick hon lite presenter hon fyller ju år imorgon! Haha hon fick en mini laptop! Haha tillbehör till den och örhengen och och mini spa set och sen mumin lakan! xD hahah knas. Men jag tror att hon är ganka nöjd iaf! Nu har vi suttit och kollat in lite saker! :P Haha och nu sitter bådaoch bloggar (A) haha Yesyes.

Haha jäääte fin bild på oss två! haha Ett tag sen :P
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0