såååå rooligt!

HAHAHAHAHA vi red ut och jag hade Polly! Haha det blev MYCKET gallopp! haha så sjukt roligt, vi började med att skritta till ängarna. Där körde vi burken och såklart vart gick det undan! Vi hann löra några gånger sen skulle vi tillbaka. Då vart det ganska mycket gallop! Sem kom vi till den sista backen då sa mickan: En sista gallop nu dah! Haha och sen råkade det bli galopp hela vägen hem (A) hahaha xD sååå kul! (A) haha nej men det var faktiskt riktigt roligt! ;P haha sen hade jag vattenkrig med mickan yassi och jag xD haha DET var såå kuuul! Men var aas kissenödig så det vart lite jobbbigt.. Men men.. :P :D haha Nu ska jag sova pusshej! :)<3

Hihi den tog jag med Yasamins kamera (A)<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Ridningen var jätterolig! :D <3

2010-05-20 @ 19:39:16
URL: http://nero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0