Så sjuk orolig!

Hej alla! Just nu är jag väldigt orollig. Jag har sovit lite grann och vaknat sen sä´å har jag bara vart orolig jag ska berätta varför! En av mina kompisar är borta! Eller jag vet inte om hon är borta men hon svarar inte på mobilen eller sms och jag fick ett sms som såg ut såhär: "kommer försvinna nu.., kommer tillbaka om en lr två veckor om jag har tur, kommer inte kunnas nå på något sätt. Älskar er! Puss ha det så bra<3 Ni fattar juh att man blir orolig. Fick smset i fredags kväll. Och jag eh såå orolig jag ska snart pröva att ringa hem till henne.

Om du läser dethär *** så snälla få kontakt med mig på något sätt! Jag är så sjukt orolig<33333
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0