Så ont i min hälsena!

Jag vet nte vad jag har gjort men när jag vaknade idag så hade jag sjukt ont i hälsenan! Det liksom sträcker, så jag antar att jag har sträckt den.. Vi får se hur det går att rida imorgon! För det är exakt de jag hade tänkt att jag skulle göra! Haha det blir juh Joker imorgon, hade tänkt rida till skogsön. Känner värkligen för att rida ut! :) Och så kan Joker på klättra lite grann! Det var länge sen jag red dit oxå! Men det ska nog blir bra! Jag har haft lite dålig uppdatering på sista tiden.. Mén det ska bli bättre! Ska försöka lägga ut lite mer bilder och sen lite fler inlägg. Tildah är lite la ibland bara! (A) Haha men ska tidigt till skolan imrgon tror jag och då hinner jag uppdatera! Em.. Imrgon ska jag göra projektprovet.. Jag känner mig inte redo.. Jag är så sjuk nervös när det gäller matte. Har juh svårt me de. Asså typ byter plats på tal och jag kan inte ta emot ett tal från någon som säger det. Det måste vara någon som har skrivit ner det och någon som säger det. Annars blir jag så nervös för att jag inte ska komma ihåg talet och så glömmer jag bort. Och så ska jag försöka räkna ut det så glömmer jag bort vad jag ska räkna ut. Och när det är prov blir det ännu jobbigare känns som om att det är en sån stor press.. Men jag nöjer mig med G iaf.. Men jag kommer att må riktigt illa.. Sen måste jag träna infär Eu kursen.. Vet itne hur jag ska hinna med, samtidigt som jag ska hinna med alla steg och allt. Men det här ska nog gå bra! (hoppas jag..) Haha nej men ska ge allt iaf!  haha nu ska jag sova så ha det så bra! :D
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0