rooligt dag! :D

Idag var en riktigt rolig dag. Men ska först berätta om igår!
Lördag
När vi åkte dit så fick vi stå och vänta ett tag utanför sen kom vi in. Vi sprang till scenen och sen så satt vi där. dom övade inför sommarkrysset med Måns Möller. Vi satt och kollade. Sen spelade vi lite och bara chillade. Sen började EMD repa och vi gjorde typ ett hjärta och allt och Danny gjorde tillbaka! Han är så sööt! Haha sen när dom hade gjort klart hade Tove komit. Jag och Bea hade skrivigt ett medelande till dom så vi sprang fram och gav de. OCh sen kom alla andra efter! Haha men det vara bara jag och Bea som fick en kram! (stolta) Sen satt vi där ett tag till. Sen skulle jag och Bea gå i spökhuset. Då råkade jag ramla för jag trodde att det var en vägg där men det var det inte så ramlade rakt igenom har två stora blåmärken och sen ett skrapsår på armen. Det gjorde riktigt ont. Jag har lääänge typ fyra år velaat ha en såndär stor basketboll som man akn vinnna och varje gång jag vart på grönan har jag försökt. Så nu fick Bea försöka hon fick pengar och gick sen iväg. Hon var inte borta länge och sen kommer det två bollar mitt framför ögonen på mig! Hihi snacka om jag vart glaaad! Hhi men eftersom hon är bääst och vann två så fick hon den ena (L) Finaste syster! Sen började sommarkrysset och vi var med i bild flera gånger. Det var flera bra artister med! Oh Men EMD var sååååå bääst! Hihi Sen mötte vi Beas kille, och åkte hem.

Söndag
Jag vaknade och fixade allt, sen åkte jag till stallet. Banan var jäätte svår! 11 hinder med omhoppningen och sen typ jätte krångliga svengar. Amanda startade före mig vi har juh samma ponny. så fick vänta medans hon rider fram. Det såg bra ut! Hon var såå duktig. Sen efter så vare min tur. Då var jag såå nervös! Gick ner och red fram på tio minuter. För ahn var juh redan uppvärmd. Sen när jag skulle in på banan var jag så nervös. Men hoppades på det bästa! Allt gick bra hittils Men sen kom vi till de hindret som alla vägrade på och jag kom väldigt snett på det hindret så det gick inte bra.. Men vi kom igen och han hoppade sen kom vi till det läskiga planket som såg ut att vra ungefär 70 cm fasst det bara var 60! haha Sen gick rästen av banan bra! Eh lite stolt. Men var riktigt nerös!

Maskeradhoppning
Vi fixade oss. Och Bea o Rickard hade komit och det skulle bli kul. Vi var inte vackra kan jag säga! Hahaha Men det var kul pjäsen gick bra och hoppningen oxå förutom att POlly hoppade väldigt stort! haha men det gick bra iaf! Haha var nöjd. Sen vare prisutdelning och vi fick pris för den bästa pjäsen. Sen vart det ärevarv. Såå roligt. Satt seb och hade det mysigt med mina vänner. JUSTE när jag hoppade Km så skadade jag tummen nu kan jag knappt röra den.. :(
jag har inte fått några bilder än men ska få der sen! :D
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

du va jätteduktig :) <3

2010-06-01 @ 14:52:52
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0