RIX FM FESTIVAL!

Det var riktigt kuul! Det som var jobbigt var att alla trängdes men de är sånt man får ta om man är på konsert men de som eh synd är att dom vi stog breve var helt dampiga! Typ as sura. I alby gick de bra! Hade det mysigt! Riktigt varmt bara. Hoppas att det blir varmt imorgon oxå men bara inte lika varmt. Jag nöjer mig med om det inte regnar! haha Lite blåsigt skulle de  oxå kunna få vara då bli hästarna lite piggare. Rix Fm var kuul! Haha vi träffa Yassi vid centralen och gick till kungsträdgården. I gallerian köpte jag nya ballerinaskor på tio minuter vart riktigt söta faktiskt! Blå lite sjömans aktigt. Nyss ringde Altin till mig. Haha oh sen har jag durshat och sen ätit lite och nu sitter jag här. Det har jag gjort sen jag kom hem. Ska ladda inför dressyren imorgn. Lovar att de kommer bilder kommer juh ha personlig fotograf! RESPEKT! Haha Bea kommer att foota Bara miig :D haha fett glad! JSTE! Fick en kram av Erik Saade och hans autograf! Haha cooling där! haha nu ska jag snart sova! Ska juh upp tidigt imorgon! :)<3

//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0