pancakes are nice on the morning!

Hihi min första engelska rubrik! Haha vet inte om den eh rättststavad men haha btw. Idag vaknade jag av att mamma kom in och väckte mig. Vart först lite irriterad och så för jag ville juh stanna kvar o sooova! Men sen sa hon att hon hade gjort pannkakor! Och dåå vart jag glad. Jag låg kvar ungefär tio minuter i sängen och sen gick jag upp då hade hon gjort amerikanska pannkakor med frukt och bär i ochs en sirap till! Sååå gott! snällaste mamman tror jag! Sitter och planerar inför gruppen. Det går väl okej. Men jag hoppas tt det kommer att gå bra. Ska försöka göra lite papper till dom. Haha Men dom har juh teori idag! :P haha yes yes nu ska ajg fortsätta! ;) Have a nice day! ;)

//Tildah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0