Och tre i KM dressyr är..

Mathiiilda på Neff! Ohhhh! Jag var så glad log med hela ansiktet. När jag vaknade klockan åtta! OJ NEEEJ! Jag skulle juh vara där haöv nio! Jag ahde försovit mig.. Jag kastade mig upp åt en snabb frukost och sen drog jag mig iväg till stallet. Där vare bra therese som kommit så jag satte igång  med Neff. Han åt och han blev riktigt fin! Jag skulle ha risa på honom. Nu började det komma fler folk! BTW Jag såg just yasamin i sommar krysset i tvn! :D<3 Haha ja det började komma mer tävlande och startlistorna sattes upp. Jag skulle starta näst sist. Alla började gå ner och sätta igång hästarna så efter ett tag gick jag oxå ner. Men jag ledde han ett tag sen satte jag upp och skrittade riktigt länge. Och sen gallop osv. han gick riktigt fint! Det kändes bra att komma in på banan. Gloppen gick väl sådär.. Men annars gick allt riktigt bra! :D Hihi sen väntade vi på resultatet och jag var trea!!! Nsacka om glad! Fick då utföra mitt första ärevarv! Jag var så sjukt glad! Hihi såg yasamin igen!! Hihi söt du är gumman! :) Jag hade riktigt kul Fick vara med på Us möte sedan åkte jag hem och somnade.. Haha som vanligt då! :) <3

//Tildah♥
ps. Bilder från tävlingen kommer sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0