nyklippt

Har precis vart hos frissan som klippt mig. Jag är faktiskt nöjd. Det känns värkligen så frächt! Bea finaste följde med mig! Det vart typ topparna och sen luggen. Men det som jag är mest nöjd över är att det doftar såå himleskt gått! Det blir juh så mjukt oxå. Jag har inte fått så mkt gjort idag.. Men ska plugga nu. DEt är så svart att plugga nu eftersom jag behöver MIN data. Eftersom det är den som jag har alla min dokument på. Yes yes. just nu sitter jag och lyssnar på Tiffyiffyiffy hon är så sjukt duktig! haha yes yes. Snart ska vi typ till stranden och äta pizza :P haha mammas ide! xD hahaha hon kom nyss hem :D haha ni ska få ett litet smakprov av mig som nyklippt!
 
Jag ser ltie hämsk ut men igga mitt utseende :P
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

håret e aaaaaaaaaaasfiiiiiiiint :) <3

2010-05-20 @ 19:37:22
URL: http://triis.blogg.se/
Postat av: issa

håret blev jätte fint :P<33

2010-05-27 @ 19:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0