Nervös! :O

JAg är så sjuk nervös! Inför imorgon! Jag ska juh tävla LB:1 i dressyr. OCh det är min första dressyr tävling! Jag tror att det kommer att gå hyfsat bra iaf! Det är åtta startande och jag startar först! Det var juh inte så jätte kul att veta.. Men thats life. Idag har jag vart på suktan efter skolan. Det var kul som vanligt men aaas kallt! Jag fick gå ut och gå med Polly eftersom hon har typ kolik. Stackars Erika, hon skulle tävlat henne imorgon och nu vet hon itne vilken häst som hon ska rida.. Men det kommer nog att gå bra för hon rider juh sjukt bra! Haha! Idag gillade jag mina kläder körde lite gult och vitt och jeans! Det var snyggt tillsammans. Jag håller på att förberede mig inför tävlingen! Jag kan knappt banan eller jo jag kan den, men är så rädd att jag ska glömma bort den!  Men jag tror att jag kan den! Ska öva as mycket idag! Och imrgon! Idag lämnade vi in tekniken jag och mina vänner jobbade tsm och vi fick G+.. Jag eh lite besviken.. Men vi får hoppas att det går bättre nästa gång! :D Nu ska jag fortsätta fixa och träna! :D Ni får ha det så bra! :D
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0