KM tärreng!

Det gick inte så speciellt bra.. Men jag ska ta det från början!

När jag kom till stallet skulle hästarna ut. Sen kom minkonkurenter! Haha nej men min vänner kom och vi tog in dom ponnyer och hästar vi skulle ha! Och sen började vi fixa. Sen red Amanda fram hon hade nummer 1 som startnummer och jag nummer 4. det var fem startande. Amanda red fel så hon som startade defter kom fram före! Men hon hade ridit aldeles för kort?! Haha typ 13 minuter och Amanda på 34, Sen red Erica och therese iväg och dom kom med ganska bra tid! Och sen ko Amanda tillbaka men hon hade fått ringa typ och fråga vart hon skulle.. Hon var lite ledsen. Sen skulle jag iväg och då började allt bra vi galloperade iväg och Neff var glad. Jag red en bit men tyckte att det var lit konstiga vägar eftersom man skulle gå igenom en massa konstigt träd och så. Sen kom jag till ett ställe där dte var markerat på två ställen. Och jag visste inte vart jag skulle så jag red till dit jag såg två. Men sen tog de slut. Då ringde dom till mig och sa att jag red fel sen red jag typ en annan väg men hittade ingen och sen ringde dom igen och sen hittade jag. Sen tog det en en stund sen gick det en stig åt ett håll sen vart det träd och ett dika ochjag såg ingen markering så jag tog stigen och kom tillbaka till de stället som jag vart på ingefär fem minuter senare! Då red jag om allt och hittade ett band mellan träden så då tog det ännu mer extra tid och sen gasade jag på! Jag red så fort jag kunde på underlaget. Och kom sen imål. Med tiden 36 minuter. Då fick vi veta idialtiden som var 22 minuter. Jah så det var juh lite skillnad.. Synd. Sen stog alla och diksuterade om vi skulle rida om. Jag höll mig utanför. Men sen blev det så att vi inte skulle det och första plats kom Therese!!! Grattis gumman! Och andra plats kom Erica! Jääte kuul! OCh tredje kom Sara!! Och fjärde Amanda Och jag sist... Jag vart juh besviken såklart men tog det itne så allvaligt. Jag bryr mig inte så kmt om jag vinner eller förlorar bara jag har roligt! och får rida! Jag är glad att jag fick vara med. Men är riktigt ladda nu inför helgen! gruppen gick bra! Alla var duktiga som vanligt!
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0