Jag har redovisat = popcorn i kväll! (A)

Hihi idag har vart en bra dag! Jag har pluggat VÄLDIGT bra! Typ bästa dagen på terminen! Haha nästan! Hihi och har vart glad typ hela dagen! Nu är det bara en skoldag kvar på denna vecka! det är aas nice! Haha, mEn jag jobbade med svenka och engelska på förmiddagen och samma på eftermiddagen jobbade jag med kurs och sen hade jag engelska kp. Då redovisade jag engelskan! FETT duktig! Nu sitter jag och kollar på top Modell med Malin. Det är lite irriterande förjag har sätt allt en gång redan men då kan jag ju sitta vid datan (A) Haha det gäller att tänka smart ;) Haha, men nu ska jag snart äta lite nudlar dom håller på att svalna och sen ska jag berätta lite om igår! Haha mina planer sprack när jag skulle blogga mer (A) haha emn idag ska ni få tre inlägg minst! Haha så kolla snart in igen! ;) Puss o kram

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jättefint hår gumman :)

2010-05-11 @ 21:43:35
URL: http://grranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0