Inte kul..

Jag vaknade fyra i tre då det kändes som om att jag skulle kräkas! Så jag gick upp till toan. Men det kom inget.. Jag gick till sängen och försökte sova. Men det gick inte för att jag hade illamåendekänslan kvar! Så jag kunde inte somna på en timme, tillslut somnade jag men vaknade några minuter över fem. mådde illa igen senvar jag vaken och sov i omgångar tills klockan kvart i sju då gick jag upp. Och sa till mamma. Så nu ska jag stanna hemma. Det känns juh inte så possetivt.. Jag vill till skolan. Men det är svårt när man mår illa och ska försöka plugga.. Ja men ska plugga lite nu hemma. Men det känns bra att man inte är i skolan då man kan vara dålig!
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0