hej hej!

han inte skriva igår jag var juh med BEa och sen åkte vi på konsert, det var min lillesyster i haninge Sångklasser! DOm var riktigt duktiga. Det ända som dom skulle behöva bättra var att det skulle behövas lite gnista. JAg skulle vilja att dom log lite gran men dom låter aaas bra! :D ahah min syrra sjöng solo. NU itter jag poch pluggar i skolan. Skriver bara ett litet snabbt inlägg innan lärarna ser mig (A) haha. I kväll ska jag rida. JUSTE! Ska typ på rix FMfestival med Yasamin och kanske Bea påfredag! DEt ska bli såå rooligt! :D haha Nu måste jag fortsätta plugga. Men hoppas att ni itne eh för läsna att det inte blev ngt inlägg igår! :)<3

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Ämah<3

uuuh.. kunde du inte valt en mer osmickrande bild? ;)

2010-05-19 @ 15:01:19
URL: http://fjockern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0