Cactus oh jag passar INTE så bra ihop..

Jah idag fick jag då rida Cactus.. Jag gjorde mitt bäästa! Okej då nästan iallafall. Men det är så stor skillnad på att rida han gämfört med en liten B ponny.. Jaja hoppas jag itne får han igen! (A) Haha Btw. det gick as bra med Fanny vi hittade lite saker som vi t'nker köpa! :) Hihi Det f¨r ni iiinte veta (A) Haha nej men vi käkade på tackobar sen har vi bar kollat runt och skrivit ner de vi behöver och sen typ gick vi igenom hela scenen. Så jag tror att allt komemr bli bra. ska skriva hela manuset sen så no kan få se (A) haha Yes yes. Nus ka jag fixa det sista te svenskan :) ha det så bra! :)

Han red jag idag! (Y)
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0