And you can feel my heart..

Vet inte va jag ska skriva men eh liksom bara arg. Och måste skriva av mig lite. När jag är arg brukar jag aölltid hitta på elaka historier till dom som är dumma dom kan se ut såhär:

Jag är så arg att jag kan vrida öronen av honom/henne.
Sen ska jag hämta en bild och köra över öronen.
Sen ska jag hälla sallt där öronen satt så att det svider sen ska jag stampa på han/hon.
Sen ska jag kasta iväg delarna och inte gräva ner dom, utan skicka blodiglar på dom så att dom kan suga ur allt blod!
Sen ska det bli så vart att allt bara gäser och sen ska hans/hons ben som är kvar brytar av och sen ska benen slängas i sjön.


Så kan en av mina fina "historier" se ut och dom eh olika varje gång.


"Arga gubben"
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: bea

älskade gumman, du kmr hitta en mycker bättre människa, seriöst.

han är inte värd dig!

Sådanna människor ska inte få någon tycker jag.

Man leker inte med folks känslor.

Men finns här för dig, det vet du!

jag älskar dig gumman, finaste syster!!! <3

2010-05-18 @ 08:10:20
URL: http://triis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0