Vilken överraskning

Jah då har man nyss kommit hem från globen! HAha Jah gissa om jag blev nyfiken när Bea komemr och säger att kag ska ta på mig en röd tröja. Haha sen när jag sätter mig på bussen med hennes familj och sen åker vi till globe. Jag fattar fortfarande inte vart vi ska. Sen går vi in i globen och får biljetter!!! HAha och då vet jag att det var till djurgårdsmatch!! HAha gissaom jag vart glad! HAhah men jag fattade det itne på en gång det var liksom, knas. DEt var as grymt atrt se hela klacken! Det var nästan fullsatt och asso aaaaaaaaaaaas coolt! Haha och djurgården vann såklart! Haha dom spelade typ mot... Brynäs. Haha deras klack var typ på 20 pers max! Hahah så sämst. MEn det var as kul! VI träffade lite folk oxå! Haha, nu är jag lite trött men inte sp farligt! När vi kom hem kom vi precis till let's dance! OCh lilla superfina Matte vinner såklart! Haha ska försöka kolla på någon repris. Haha Hoppas att ni har fart en halv lika rolig kväll som jag iaf. Haha MIn kväll kan nog ingen slå! HAha BÄSTA bea! Haha Så jag vill tacka hennes föräldrar och henne för en jätte fin kväll! :D<33 HA det bra alla underbara!

NU kommer en liten gämförelse!


Efter                                                                           

Före
Mycket bättre vah? :D

//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0