Veckans Hiss och Diss!

Hiss!

* Jag har praovat!

* Jag har inte ramlat i ler pölen!

*Det gick jätte bra när jag red Polly och Miranda!

* Jag har fixat min hud och naglar!

* Vart hos Therese

* Tagit bort tandställningen

* Det gick as bra med gruppen

* Det har börjat tre nya elever till min grupp

*sovit hos Bea

*Toves mamma har kört oss nästan varje dag!

Diss!

*Jag har vart dålig på att blogga

* Två hästar gjorde sig illa på en morgon

* Ronda har smitit

*Beas Telefin har gått sönder

*Beas säng brakade

*Jag har inte ridit Joker..

* Putte har bråkat

* Klockan har ställts fram och då får man sova mindre..

Det betyder att hm.. Nej jag vet inte jag eh så dålig på matte men Veckan har vart mer bra än dålig! :D
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: bea

HAHHAHAA, min säng x) <3

2010-03-29 @ 21:14:34
Postat av: Tildah

Haha japp ;)<3

2010-03-29 @ 22:04:12
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0