Vårtecken, steg 20, gimp.

Jag är hemma idag oxå, jag hatar att vara hemma! Jag är förkyl nu oxå! Men jag känner mig grymt mycket piggare! Och jag tror inte att jag har någon feber längre.

Just nu sitter jag och ska nyss börja plugga. Ska jobba med steg 20 i svenska. Då ska man typ göra en tidning. Jag tängte att det skulle bli kul, men det är typ mäst bara grymt svårt att komma på ngt. Men nu ska jag iallafall göra en artickel om en ny designer som blev känd genom en tävling!

 Japp, Igår satt juh jag och exprimenterade med Gimp och jag gjorde lite olika saker. Blandannat en bild på mig och Zombra som är heöt rosa bakom oss. Haha inget svårt att göra men jag tycker att den var lite söt!

Just nu åker det hela tiden ner en massa snö från taken! Det är juh grymt mycket snö men nu börjar den försvinna! Haha de negativa med det är att då kommer all in komma fram sen.. Men det är iallfall ett vårtecken! Jag längtar så till våren och sommaren. Det kommer bli mkt dkänare att rida! Och sen sliper man frysa hela tiden. Nu måste jag plugga vi hörs :D <3
//Tildah♥

Bilden jag redigerade :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0