Trååk dag..

Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Hm.. Någon som vill hitta på ngt? Jag hade världens konstigaste dröm. Den var riktigt obehaglig! Haha ni kommer tycka de är skummt men de var inte kul! Haha nu ska jag berätta. Som ni vet så ska jag ha en grupp på sönda (imorgon) och då drömde jag att istället för att de skulle komma 4 ungar så kom det 10 st. Sen så sprang föreldrarna runt och släppte lös hästarna och bytte plats på dom. Och sen skulle jag gå och hämta hjälp och då hade alla ungar börjat rida! Haha jag hade fått panik! Haha jag var typ svettig när jag vakna! Haha men det var ändå kul att drömma så för jag ville veta hur jag lyckades fixa allt sen! Haha :D<3 Nu kanske jag har fått ngt att göra! :D haha Erica o Lollo kanske ska sova här. Måste bara höra med päronen! :D Men vi får se om e går. Malin hade juh kompisar idag, så ska se om jag kan ha kompisar idah. Men man kan juh alltid hoppas annars kan man juh hitta på ngt på dagen!! ;D Ni får ha de så bra så hörs vi snart ;) <3

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Louise

HAHHAHAHAHHAHA, SKÖN DRÖM! :D

2010-03-13 @ 12:49:52
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: Tildah

Haha nej den var hämsk! :D <3

2010-03-13 @ 13:19:05
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0