Tillbaka hemma!

Haha nu eh jag hemma men jag kommer inte att stanna här så länge. Haha vid typ sex ska jag iväg till Tuss igen! Haha det kommer bli så sjukt mysigt! Haha vi ska kolla på twilight! 
Jag och Bea har snackat en hel del och sen somna vi ganska snabbt. Vi var väldigt trötta efter den braiga dagen! Haha, jag kan fortfarande inte fatta att hon bjöd mig på djurgårdsmatch! Haha nu kommer lite bildbevis! Haha Sitter här och lyssnar på musik i vardagsrummet och pappa sitter och kollar på TV. VI får se vad jag ska hitta på nu innan men ska durscha och fixa naglarna osv :P haha hoppas att ni har en bra dag! :D<3


//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!! Har du tagit bort tandställngingen!! FYfan vad snyggt det blev!!! Jag döör xD

2010-03-27 @ 17:42:54
URL: http://grranath.blogg.se/
Postat av: Augustiris

Great idea make it site. Thank you.

2011-04-11 @ 10:23:33
URL: http://augustiris.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0