Tankar!

Hmm.. Jag har en tanke som jag bara kom och tänka på för några dagar!

Andar
Tror du att det finns andar/spöken eller något liknande? Det tror jag. Jag är fsktiskt lite intressead av sånt! Haha Har ni varit med om något någon gång? Ni kan äl berätta i en komentar? Då kommer jag att klistra in i bloggen. Jag tror att det finns spöken för att det värkar som om att många har varit med om mycket som är oförklarigt. Jag har vart med om en grej. Jag tängte berätta nu!

Vi har ett ställe vi brukar åka till på sommaren. Det huset är över 100 år gammalt. Och det har bott lite olika familjer. Det finns ett rum som är lite kallare och lite mer bara obehagligt att vara i. Man vet att det finns andar där för man han tagit dit en medium dit. Men det jag hörde var väldigt obehagligt.
I just de rummet brukar min familj sova. Jag ahr alltid haft svårt att sova där och just denhär natten mycket emr svårt! Jag vred och vände på mig och var lite rädd. Jag hörde sedan att det var någon som bläddrade i en tidning! Vad kan det vara! Det var så tydligt! Och någon som andades tungt. Jag vart väldigt rädd. Och gick och sov hos mamma och pappa. Det var länge sedan nu men jag mis det så tydlgt. Jag vet att jag inte inbillade mig. Det senaste åren ska spöket ha försvunnit och jag kan slva heöt lugnt. Det var tydligen två år sedan hon försvann men jag märkte de. detta år att jag kunde sova normalt, och då frågade jag min kusin om de och då sa hon att den vart borta. Hon sa att anden hade funnits kvar pågrundav att hon ville se till att vi tog hand om allt ordentligt. Ochd e hade vi tydligen gjort.

Ja de var de jag har uppleft. OM ni har något minne som är om detta så skriv gärna en komentar så skriver jag in det i bloggen! :D <3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahha din lilla tönt :) jag har aldrig sagt att det är borta för det är det inte, men man märker bara av det mindre och mindre hela tiden :) de första åren när vi precis hade köpt torpet så hörde alla hur dörren vid farmor och farfars sida smällde, men alla som var på torpet va ju i köket.. hur kommer det sig? ;) Men andar är oftast ofaliga gumman, de har bara inte kommit till ro än :) Plus att Fia är inget medium, hon är bara synsk :D

2010-03-06 @ 02:05:29
URL: http://grranath.blogg.se/
Postat av: Louise

sv; nä det gör dom ju inte ;o

2010-03-06 @ 17:14:07
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: Jakubjasmine

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-03-17 @ 13:34:32
URL: http://jakubjasmine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0