Spökövernattningen!

◊18:00- Vi alla möts och man tar närvaro, Om man hade kunch med sig skulle man äta det. Men det var bara jag och Lina som hade det  så vi åt våran.
◊18:30- Jag tror att det var det iallafall som vi gick upp och fixade i till där vi skulle sova och sedan satte på en film. Först lite av mumien, men sen bytte vi till the grudge, Jag hade sett den innan men det var inte den. utan jag hade sätt tvåan!
◊ 9:30- Vi gick ner till värmestugan så att lla kunde gå på toalätten.
◊10:00- Vi var tillbaka i stugan, Då stog det med "blod" Nysnö på golvet, och de var en filt som hängde för en dörr som typ liksom blåste. Det var läskigt! Haha för typ världens modigaste unge gick juh och kollade om det var ngt där! Hpn tände lampan men hon sa att hon hade sätt ngt men vi andra såg inget och när hon kastade in något hörde några ett morrande ljud. Efter det kom Cicci och Marion (stavning?) Och berättade spökhistoier. Dom var väldigt läskiga.
◊ 00:45- Vi gick ut från stugan och vi skulle gå på spökrundan, Jätte kul när man hört om en massa spökhistorier om skutan skogen!! Jag var livrädd! Haha men alla vägrade att gå först så då gick jag och Maja, Det gick inte så bra.. Man skulle följa några machaller. Och man såg inget! Sen hörde vi ett ljud. Då skrek o och satte oss på marken. Då sa Lollo att vi skulle gå. Haha så då gjorde vi de. Vi gick till nästa ställe och hörde ngt. Då satte i oss ner Igen och Då hörde vi dom Bakom oss! Seriöst dom var typ nio år och var inte alls rädda! OMG! Haha vi gick bakom dom och var väldigt rädda! Vi gick förbi flera "spöken" jag kollade bara rakt fram och vägrade att kolla på spökena! Vid varje ljud så dog jag! Haha jag kunde typ inte andas för jag grät och de va hur mycket snö som hällst och sen såg man inget och man kunde inte springa så man gick så fort man kunde. Det var uppför. Men jag könde igen mig typ hela tiden. Jag vet inte hur länge vi var ute för att vi fick inte ha mobiler eller ficklampor. Men Maja och jag gick iallafall fel väg.. Haha typiskt oss! Hahaha När vi kom fram var jag fortfarade rädd och riktigt trött. Man var helt slut. Det var värkligen läskigt. Men det som var mäst läskigt var nog att det var så mörkt. Vi gick upp till huset och satte på "Black Beauty". Men jag såg inte så mycket för jag somnade
◊ 04:** Jag vet itne exakt när det var men då var det några som gick hem! Utan att säga ngt. Det var respektlöst för tänk om ingen hade fått reda på de och kanske trott att dom var försvunna! Sen kunde jag inte somna. Jag låg och tängde på sånt som hänt i huset. (inga trevlig heter) Men kom på mig hela tiden och tängte på annat. jag somnade nog i omgångar men vaknade hela tiden av att det drog kallt om min nacke. Just nacken. Det var riktigt obehagligt + att det var typ tre stycken som låg nästan på mig. Haha men jag ville ligga nära, för det var kallt i huset och de kändes tryggare.
◊07:30- När Backis gick upp klockan halv åtta somnade jag ordentligt och vaknade sedan när alla andra skulle upp typ en halvtimme senare. Jag plockade snabbt ihop mina grejer och gick ner.
Jag var i stallet och hjälpte Backis och Cassie. Det var kul men jag var trött.
◊14:00- Åkte jag hem. Och somade i badkaret. Jag mådde ganska dåligt.. Och nu mår jag sämre... Jag fick reda på att tjejerna som hade åkte hem hade magsjuka så man kasnke ee smittad? Hmm.. Hoppas inte de!
Bilder från kvällen kommer senare!
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Ja, det var kusligt läskigt XD

2010-03-08 @ 17:55:12
URL: http://shineandglow.blogg.se/
Postat av: bea

tängt = tänkt ;)



btw, hmm.. tur att man inte va med :D xD <3

2010-03-08 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0