Ska snart gå!

Nu ska jag snart gå till bussen. Jag håller på att byta om och har på mig mina ljusrosa byxor! Haha dom har blekts av solen för där jag ahr haft ridstrumpor är dom typ normal färgade, det är värlkligen vackert! Haha Vi måste åka komunalt till Joker.. Men det ska nog gå bra eftersom vi är två. Men det kommer att bli väldigt jobbigt att gå den sista biten och sen hem igen.. men vi måste. Ikväll blir det juh bio. Mina päron ee så snälla så jag fick en sån där bio biljett eller vad det nu heter. Så jag slipper betala bion själv! Haha pluss typ 70 kr. Det tänker jag handla mat för! :D happyface! (a) Haha japp men tängte försöka få någon bild på när vi rider idag! Men nu nåste jag dra vi hörs ;) <3
//Tildah♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0