Sjuk idah oxå..

Igpr satt jag och skrev klart hela kursen! OMG jag tror att jag fick med alla mål. Jag har ena delen på skoldatan men de komemr jag itne få ut så jag fick skriva om allt! As jobbigt.. Och et hela slutade på sex sidor efter att ha minskat ner texten till typ åtta. Haha Men allt fick typ max vara sju sidor. Och min text var juh så liten så det fick bli såhär. Men jag är nöjd. Imorgon får vi se om jag ska göra ngt.. jag vill nog satsa på att vila och bli helt friskt tills på söndag och hela nästa vecka! Jag ska juh vara i stallet och ha praoa nästa vecka så det blir skutan varje dag. Jag kommer typ att vara där ganska länge. Jag ska vara där med Yasamin och Toveh. På söndag ska jag typ köpa ett par jeans oxå. Det har mamma iaf sagt att jag fick. Dom är rosa och jätte fina. Men ni får se dom då! :D
Idah har jag typ tagit det lugnt. Det finns juh iten så mkt att göra när man är sjuk. Har kollat på Top model oxå! Haha. Men nu ska jag redgiera lite bilder och kasnke orka skruva lite svenska! Nu är det..


//Tildah♥
 


Kommentarer
Postat av: Maalin

Hahahahahahahahahahahahahaha nej, det är as många som har det ditt pucko ;) Hahahahhahahaha Skojar du med mig eller?

2010-03-19 @ 13:52:14
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/
Postat av: Tildah

vad är det många som har?

2010-03-19 @ 21:12:17
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0