Så ska det låta med EMD!

Jag satt nyss och kollade på "Så ska de låta". EMD var med och dom var såå himla duktiga. Dom vann. Älskade när dom sjöng All for love. Och Matte seriöst man blir juh helt kär i hans röst! Haha galen? Haha Och Danny och Erik var såklart oxå jätte duktiga.
Hoppas att det går bra för Matte nu i Let's Dance! :D<3

Nu känner jag mig ganska pigg. Vi får se hur jag känner mig imorgon, jag kanske orkar göra något. Bara jag inte har någon feber. Annars tänker jag plugga. Och vila så jag är pigg och kry tills på söndag. Snart ska jag göra popcorn! Haha de bästa som finns (AA) haha ha det bra vi hörs snart! :D<3

Och vet ni........................?        
Det är bara..


//Tildah♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0