Rullstol utanför?

Idah har jag fått ganska mycket gjort i skolan! Jiipiee! Hihi sen hade vi idrott och då råkade jag gå in i en stege med knär och nu ör mitt knä blått! Jag kan inte sitta på knä eller liksom på när jag ska resa mig upp liksom sliter det i knät eller vad man ska säga, hoppas ni fattar! När jag kom hem idah från skolan så stog det typ en rullstol utanför min dörr! Haha jag höll på att garva ihjäl mig! Haha men den skulle till min granne den hade kommit lite fel så pappa körde över den till dom när han kom hem. Jag skulle dursha och så råkade jag somna! Haha sov typ i två timmar i badet! Haha knaas! Vaknade av att vattnet hade börjat bli kallt! Sen fixade jag på mitt rum men är inte helt klar.

Vi hade tennis på idrotten idag. Jag är inte bra på någon bollsport, Jag missade bollen hela tiden och så skulle vi köra "Kungen" Och jag fick aldrig vara kung. Men jag fattade inte spelreglerna. Imorgon är det fredag! Då ska jag ta det lugnt. Jag ska fixa klart på mitt rum sen ska jag hjälpa till med maten och sen ska jag bara slappa! :D <3
Ha det bra nu vi hörs imorgon ! :D<3
//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: yasamin

åå! jag älskar kungen! det e sååå kuul!! ;D <333 asså det e det roligaste man kan ha på gympa tycker jag! :D:D:D:D<333 hahah, puss o kramm//yassi<33

2010-03-11 @ 23:16:17
URL: http://yassis.blogg.se/
Postat av: Tildah

Haha jag hatar kungern! :(

2010-03-12 @ 07:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0