Pizza Hut!

Idah hare vart en ganska bra dag! Bea och Emma och Tove har haft bild eller slöjd. Och Då fick jag vara med Mira och Amanda, knas barn. Haha! När jag kom hem skulle jag fixa på mitt rum, men jag ville sitta lite vid tv:n först, och sen somnar jag! Neeej! Då hinner jag kanske inte fixa klart. Men jag vaknade efter en timme för då kom Malin hem. Så jag började fixa och sen vart jag tvungen att ringa Bea eller hon ringde mig. Haha vi snacka hela vägen från klenavägen till gullmars. Hon ska på genrepet inför melodifestival fenalen! Jag vill oxå! Haha men aja de kommer fler chanser. Sen pratade jag med Yasamin i en timme. Haha vi snackade om söndan. Då ska jag ha min grupp för första gången! Hihi det ska bli jätte spännande och kul. Jag kommer att det lugnt och vara väldigt aansvarsfull! Haha men det ska nog gå bra. Carro ringde mig och jag vart glad! Nu kollar jag på let's dance, Willy har precis dansat. Han fick ganske bra poeng. Jag vill att Matte ska dansa! Han är så duktig! Ja vill att hans ka vinna han är vär det! Om han kommer till final vill jag åka och kolla! Haha ska kolla om jag får de. Jag redovisade matten idah! Fett duktii jag ee! Gjorde det med emma! :D<3
Ps. Glöm inte att rösta på mig på vekcans blogg på www.lifeofmeMalin.blogg.se !! Jag är nummer 7! :D
Bea ska till frissan! haha typ första gången på läänge! :D Ha det bra nu puss o kram <3
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Yasamin

hahahah, Det ska bli såå kul! xd <3 asså på söndag :d<33

2010-03-12 @ 20:28:12
Postat av: bea

meeeeeeeen -.-' ska inte till frissan förän om typ 2-3 veckor x) <3

2010-03-13 @ 00:52:02
Postat av: Tildah

Haha jag skrev aldrig när du skulle te frissan? <3



Haha jah de ska bli jäätte kuul :D <3

2010-03-13 @ 13:20:12
URL: http://tiiildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0