Perfeckt hår!

Idag vare en snubbe som var och föreläste oss om förintelsen. Det vaer ganska intressant han hade vart där sj. Sen kom det en föredetta nynazist! Det var båda två väldigt intresanta! Mitt hår vart as bra idaaah! JAg blev fett glad, och det var många som kom fra och frågade om jag hade gjort ngt. Btw jag ska snart iväg till stallet men tängte visa lite hur några rum ser ut i mitt hus! :D


Men först en liten bild på mig och bea idag! :D

Vardagsrummet från ena hållet!

Och från andra hållet!

Tvättstuga och badrum 1

De här se man när man kommer in

Ena delen av köket

Andra delen

Vår trappa

Ytterdörren/ hallen

När man kommer upp för trappan kommer hallen 2 åt ena hållet

Andra hållet

Mitt rum som är typ de fulaste i hela huset! :O :(


Badrummet, ena sidan

Badrummet en till sida

Badrummet rak framifrån. Jag rokade inte vända på de sista bilderna.. SRY :D
//Tildah♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis du har blivit utvald till veckansblogg, nu ska du bara be dina vänner att rösta på dig.

2010-03-10 @ 16:27:55
URL: http://lifeofmemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0