NY fiiin popcorn tröja!

Hihi jag är så glad för min nya skäna tjockiströja! Den är Rosa med ett stort tryck på magen! Och en fick under trycket, en spn ficka som lixom gårihop! Det står popcorn på trycket! Så sööt! Tack Lina för tippset och för att jag fick köpa en likasom som du!

Vart i stallet idah! igen, Haha men de är så mysigt. Skomakarn höll jag på att säga, hovslagarn var där. När jag vaknade idah så ringde klockan vid åtta, men jag skulle bara sova några miuter men vaknade sedan halv tio! OMG! Fick panik och gjorde iite pankakor som jag sedan råkade glömma på köksbordet. Typiskt mig.. Men när jag var på skutan så var Bella, Jennifer och Sara där så jag åt lite med dom. Det jag hade. Senare kom Fanny. OCh ännu lite senare kom Tuss o Ida. Vi tolkade och de gick bra. Fick rida på Knutte. Det gick väl bra! Han är så fin att rida! Men btw. Sitter hemma nu och kollar på let's dance! Hoppas att det går bra för Mattias! GO GO GO! :D haha ska fortsätta kolla nu ;) :D <3

Nya tröjan!

Märket! :D

//Tildah♥

Kommentarer
Postat av: fanny :)

Vilken häftig tröjja ;) Hoppas du får en bra helg :)

2010-03-06 @ 11:45:20
URL: http://fannysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0